Allo Volets
Situatie
- Weinig website traffic.
- Lage merkbekendheid.
- Geen social media strategie.
Oplossing
- Facebook in handen genomen, hefboom in de strategie om meer website traffic te genereren.
- SEA Strategie.
- Opendeurweekend met een specifiek communicatieplan.
Resultaten
- Een evolutie van 1,12 gekwalificeerde leads per dag naar 3,41 gekwalificeerde leads per dag op de website, een verhoging van maar liefst 247%.
- Het aantal bezoekers op de website is geëvolueerd van 21,55 per dag naar 53,26 per dag, een stijging van wel 147%.
- De acquisitie-analyse van de website zet deze cijfers nog extra in de verf. SEA en Facebook hebben het grootste aandeel in de stijging van de website traffic.
- Opendeurdagen : Een stijging van 57% van de omzet in vergelijking met de vorige editie en een conversieratio van 85%.
Let’s ad together?
Heeft u een vraag of een project in gedachten? Neem contact op met onze creatievelingen, strategen, accounts en management.