BMW Magazine: redactionele uitmuntendheid voor een iconisch merk
Redactionele leiding & content
Interviews & copywriting
Art direction & grafisch ontwerp
Productiebeheer & distributie
BMW Belux gaf ons de opdracht om een echt merkblad te creëren. Het BMW Magazine gaat veel verder dan een productmedium: het belichaamt het universum, de waarden en de lifestyle van BMW. Het vertelt niet alleen over de voertuigen, maar ook over de verhalen eromheen: nieuws, portretten van gepassioneerde klanten, inspirerende initiatieven… Content die past bij een uitzonderlijk merk.
Arpeggio coördineert het volledige proces: redactionele strategie, voorbereiding en uitvoering van interviews, tekstschrijven, fotoshoots, opmaak, correcties, beheer van drukproeven, productie en logistiek. Elke editie weerspiegelt een hoge kwaliteitsstandaard, met strikte naleving van de BMW-huisstijl en een nauwgezet productieritme.
Het magazine wordt geproduceerd in 160.000 exemplaren, in drie taalversies — BE-FR, BE-NL en LU-FR — en verspreid zowel in de concessies als in de brievenbussen van BMW-klanten. Naast het magazine ontwerpt Arpeggio ook de enveloppen en presentatie-topcards, en verzorgt het de finalisering van HD-bestanden en kwaliteitscontrole tot aan de postbezorging.
Het BMW Magazine is veel meer dan een communicatiemiddel: het is een redactioneel object dat bedoeld is om verbinding te creëren, merkloyaliteit te versterken en de klantervaring te verrijken. Elk nummer nodigt uit om het BMW-universum te ontdekken met elegantie, precisie en emotie.
Cookies
Ons cookiebeleid heeft tot doel u te informeren over het gebruik van cookies of vergelijkbare opslagtechnologieën op onze website. Door verder te surfen op deze website, gaat u akkoord met het gebruik van de onderstaande cookies. Meer informatie