Allo Volets

Situatie

  • Weinig website traffic.
  • Lage merkbekendheid.
  • Geen social media strategie.
  • Allo Volets

Oplossing

  • Facebook in handen genomen, hefboom in de strategie om meer website traffic te genereren.
  • SEA Strategie.
  • Opendeurweekend met een specifiek communicatieplan.
  • Allo Volets

Resultaten

  • Een evolutie van 1,12 gekwalificeerde leads per dag naar 3,41 gekwalificeerde leads per dag op de website, een verhoging van maar liefst 247%.
  • Het aantal bezoekers op de website is geëvolueerd van 21,55 per dag naar 53,26 per dag, een stijging van wel 147%.
  • De acquisitie-analyse van de website zet deze cijfers nog extra in de verf. SEA en Facebook hebben het grootste aandeel in de stijging van de website traffic.
  • Opendeurdagen : Een stijging van 57% van de omzet in vergelijking met de vorige editie en een conversieratio van 85%.
  • Allo Volets

Let’s ad together?

Heeft u een vraag of een project in gedachten? Neem contact op met onze creatievelingen, strategen, accounts en management.