Ottevaere

De BMW concessie, gelegen in Boortmeerbeek (nabij Mechelen), waar elke klant belangrijk is. Op alle vlakken willen zij de verwachtingen van hun klanten overtreffen. Dit doen ze met behulp van het vakmanschap van hun medewerkers en steeds de nieuwste technische innovaties. Uiteraard ondersteunt de superieure kwaliteit van de BMW producten hun ambitie. Arpeggio ontwikkelde voor hen een volledig communicatieconcept rond mobiliteit van de toekomst. De doelstelling was om klanten of potentiële klanten te informeren over de veranderende mobiliteit en mensen aanmoedigen om hun vragen te stellen aan het team van Ottevaere.

Probleemstelling

  • De mobiliteit van vandaag verandert bijzonder snel.
  • Mensen hebben heel veel vragen rond mobiliteit en weten niet welke keuze ze moeten maken.
  • Diesel, benzine, hybride of elektrisch? Wijziging van de fiscale aftrekbaarheid in 2023?
  • Er is nood aan correcte informatie & hulpgeving omtrent mobiliteit.

Oplossingen

Creatie en uitwerking van het concept “Ottevaere adviseert”, de bedoeling hierachter is om de bedenkingen en vragen van de mensen te beantwoorden tijdens een informeel gesprek waarbij het commercieel aspect niet prioritair is.

  • ottevaere_02_01

  • ottevaere_02_02

Conclusie

Dit is wat we hebben gedaan:

  • Creatie van het concept
  • Creatie van de visuele identiteit van de campagne
  • Foto- en videoshoots: de medewerkers en teams van Ottevaere in de kijker zetten
  • Creatie van een campagnevisual op basis van een gevalideerd concept
  • Creatie van een registratieformulier om leads te verzamelen
  • Creatie en beheer van een banneringcampagne op Google Display

Let’s ad together?

Heeft u een vraag of een project in gedachten? Neem contact op met onze creatievelingen, strategen, accounts en management.