Vanden Borre Kitchen Wierde

Probleemstelling

  • Opening van een showroom/keukenwinkel via een franchisehouder.
  • Noodzaak om sterke naamsbekendheid te creëren.
  • vandenborre_kitchen_wierde_01_01

Oplossingen

  • Communicatiecampagne voor de opening : mobiele LED schermen, radio, pers, digital activatie & social media.
  • Opmaak en productie van POS materiaal + gevelstickering.
  • Uitwerking social media en digitale marketing strategie van bij het begin.
  • vandenborre_kitchen_wierde_02_01

  • vandenborre_kitchen_wierde_02_02

  • vandenborre_kitchen_wierde_02_03

Conclusie

  • Een veelvoud aan touchpoints : zowel digitaal als offline.
  • Showroom traffic.
  • Een week na de lancering van de pagina waren er al meer fans van deze winkel dan de pagina van het overkoepelende merk.
  • Na 8 maanden werd de kaap van 10.000 fans op Facebook overschreden.

Let’s ad together?

Heeft u een vraag of een project in gedachten? Neem contact op met onze creatievelingen, strategen, accounts en management.