Ahtes

Door traditionele fiduciaire activiteiten te combineren met vaardigheden op het gebied van financieel management, ondersteunt Ahtes ondernemers bij het omgaan met de economische en fiscale uitdagingen van hun onderneming.

Zij nemen de boekhoudkundige, economische en fiscale aspecten voor hun rekening, zodat hun klanten al hun energie kunnen wijden aan de ontwikkeling van hun activiteiten.

Ahtes deed beroep op het communicatiebureau Arpeggio om hun visuele identiteit te moderniseren en hun bestaande website te herontwerpen.

Situatie

1. Website

  • Verouderde website
  • Website weerspiegelt niet langer het merkimago van het bedrijf
  • Niet-responsieve website
  • Geen back-ups en geen beveiliging van de server

2. Nieuwe visuele identiteit

  • Visuele identiteit was verouderd
  • Ahtes

Oplossing

1. Website

  • Volledige herziening van de website: deze is moderner en up-to-date, net als het nieuwe logo.
  • De website is luchtiger, moderner en toegankelijker
  • De ergonomie is volledig herzien om de toegang tot de informatie voor bezoekers te vergemakkelijken en hen te helpen bij hun zoektocht.
  • De contrasten zijn sterk, wat de leesbaarheid bevordert zonder te overdrijven.
  • Er werd een in-house shooting georganiseerd. Dit geeft een echte toegevoegde waarde en een meer persoonlijke touch wat belangrijk was voor Ahtes.
  • De functionaliteit en de technologie van de site zijn herzien en verbeterd.
  • Volledig responsieve website dankzij HTML5-ontwikkeling
  • Beveiliging van cloud servers
  • Back-up et configuratie

2. Nieuwe visuele identiteit

  • Ontwerp van een nieuw logo
  • Variaties: visitekaartjes, elektronische handtekeningen, enz.
  • Ahtes

  • Ahtes

Resultaat

1. Website

  • Nieuw platform https://www.ahtes.be
  • Statistieken sinds 01 mei 2022
    • 1325 bezochte pagina’s
    • 513 gebruikers
    • 54 sec (gemiddelde tijd op de site doorgebracht)

2. Nieuwe visuele identiteit

  • Vernieuwd logo: AHTES, de naam die de Toearegs geven aan de woestijnacacacia. Deze boom stelt een hele gemeenschap in staat te leven en zich te ontwikkelen, zelfs onder uiterst moeilijke omstandigheden. Deze boom, vol van betekenis, is het centrale punt van het nieuwe logo.
  • Gebruik van moderne kleuren: de kleur cyaan staat voor wijsheid, sereniteit en kennis. Drie kenmerken die essentieel zijn voor een vertrouwde fiduciaire.
  • Beter leesbare typografie die zowel modern als tijdloos is: de typografie, sans serif, bevordert een eenvoudige, snelle en tijdloze lezing.
  • Een handtekening gebaseerd op het nieuwe logo, sober en doeltreffend
  • Ahtes

Let’s ad together?

Heeft u een vraag of een project in gedachten? Neem contact op met onze creatievelingen, strategen, accounts en management.